Hetkeseisuga on registreerimine suletud, kuna kohtade arv laevale on välja müüdud!
Seiklusministeerium alustab uut aastat kohe suure pauguga ja kutsub kõiki seiklushuvilisi 4. jaanuaril vingele seiklusorienteerumisele Prangli saarel. Seiklusega alustame praami maabudes Kelnase sadamast ja võistluse lõpp on Kelnase sadamas hiljemalt kell 13.00
Seikluse eesmärgiks on tuua kokku toredad inimesed, teha vabas õhus midagi vahvat ning avastada põnevaid kohti. Seiklus on jõukohane kõigile!
Osalejate ülesandeks on leida Prangli saarelt ülesse peidetud punktid. Punktide leidmisel on abiks kaart, fotod ja legend. Punkte on rajal kuni 60 ja võidab suurima arvu punkte etteantud ajaga kogunud võistleja/võistkond. Võistluse kontrollaeg 3 tundi, millest 2 tundi on normaalaeg ja viimane tund võtab tiimilt ühe punkti iga kasutatud minuti eest.
Seikleme ühes võistlusklassis ja tiimi suurus on 2-3 liiget.
Võistluse esikolmikut autasustame meenetega.
Osalustasu korralduskulude katteks on 18 eurot iga tiimi liikme kohta kuni 31.12.19. Alates 01.01.20 on osalustasu 25 eurot osaleja kohta. Osalustasu saate kanda: Autoorienteerumine OÜ arvele Swedbank: EE852200221070817154. Selgitusse märkige ära võistlus ja tiimi nimi. Osalustasu sisaldab põnevat seiklust saarel, võistlusmaterjale ja peale seiklust sooja suppi ja jooki laevas. Osalustasus ei sisaldu laevapiletid. Laevapiletid saab iga tiim ise osta: https://www.tuuleliinid.ee/
Vajalik varustus seiklusel osalemiseks: hea tuju, vihmakindel riietus, nutitelefon punktide fikseerimiseks. Seekord saab seigelda nii Android kui IOS telefoniga.
Võistluse kogunemiskoht on hommikul kell 8.30-8.50 Leppneeme sadamas. Võistluse ühisstart on laevalt kell 10.00. Võistluse finish on hiljemalt 13.00 Kelnase sadamas. Kogu ürituse lõpp kell 14.30 Leppneeme sadamas.
NB! Laeval on kokku 70 kohta, millest 50 müüakse eelmüügist. Ülejäänud 20 piletit on broneeritud kohalikele ja kui neid kohalikud ei soovi, siis avatakse müük kõigile 24 tundi enne laeva väljumist.
Info ja küsimused: Joonas@seiklusministeerium.ee
[tabby title=”Oluline info”]
Seiklusel kasutame rakendust nimega Gispo. Äpp töötab nii Android kui ka Iphone telefonide peal(Kui on võimalik, siis vali Android-telefon). Rakenduse võib juba varakult alla laadida ja võistlusega ühineda.
Android telefoni jaoks leiad Äpi Google Play poest: https://play.google.com/store/apps/details?id=com.argo.gispo
Iphone jaoks pead esmalt alla laadima AppStorest rakenduse TestFlight ning äpi saad peale seda käivitada järgnevalt lingilt: https://testflight.apple.com/join/dkjiHFwO
KUIDAS KASUTAN SEIKLUSE ÄPPI:
1. Lae äpp oma telefoni
2. Installi Seikluse äpp Gispo (Luba äpil kõiki asju mida ta küsib).
3. Ava äpp, esmakordsel kasutusel tuvasta end google konto või telefoni kaudu.
4. Vali loetelust sobiv võistlus(Prangli seiklusrogain 04.01)
5. Pane tiimile nimi ja liitu.
6. Näed ekraanil punktide loendit.
7. Jõudes sobivasse punkti vali loetelust punkt ja vali tähtede hulgast õige täht.
8. Punkti fikseerimiseks libista ekraani ülaosas olev „slider“ vasakult paremale.
9. Punkt ongi fikseeritud.
10. Võistluse lõpetamiseks vali menüüst finish ja vali täht F. Aeg läheb siis automaatselt lukku.
ENNE STARTI
Võistluse kogunemisekoht on Leppneeme sadama parklas. Praam väljub kell 9.00 ja seega peaks kõik osalejad selleks ajaks praamile jõudma. Korraldaja jagab praamil võistlusmaterjalid ja praami maabudes läheb seiklus lahti. Riietu vastavalt ilmale. Võistlusmaterjalid saab stardihetkel.
KAARDID
Võistuskaarte on üks ja see on A3 formaadis veekindel. Punkte on rajal kuni 60 ja need kõik on väärtusega 3-9 punkti. Punkti väärtuse määrab punkti numbri esimene number. Vale vastus on punkti väärtus miinus märgiga. Punkte saab fikseerida punktist kuni 50 meetri raadiuses. Kui oled punktist kaugemal, siis ka äpp seda ütleb. Kaardil on seiklusorienteerumisele omaselt “vigureid”
LEGEND
Koos kaardiga saab iga tiim legendilehe(kaardi tagaküljel), kus on toodud ära punktid ja iga punkti kohta on esitatud küsimus. Iga punkti kohta on ka kolm vastusevarianti, millest üks on õige. Õige vastuse küsimusele leiad punktist kohapealt ja see tuleb sisestada seikluse äppi vastavalt siis kas A, B või C variandina. Kui suudad vastuse juba varem välja mõelda, siis kohapeal peab ikka käima, sest punkte saab fikseerida 50m raadiuses punktist.
KONTROLLAEG
Võistluse kontrollaeg on 3 tundi, millest 2 tundi on normaalaeg ja sellele lisandub üks lisaaeg kestusega 1 tund. Lisaaja kasutamine võtab 1 punkti maha iga minuti tagant. Kontrollaega ületanud tiim ei saa tulemust kirja. Kontrollaeg läheb käima stardihetkest praami maabudes ja aeg läheb kinni Finishi kirje vajutamisel sadamas.
OSALEJAD
Kokku saab starti kuni 64 osalejat ja võistleme ühes klassi.
[tabby title=”Registreerunud võistkonnad”]
[tabbyending]