Laupäeval 07. märtsil toimus Virumaal järjekorras juba neljas seiklussõit! Kolm eelmist on viinud osalejad Hiiumaale, Saaremaale ja Lõuna-Eestisse. Seekord oli võistlusformaadiks valik-orienteerumine, ehk osalejad said ise oma teekonna valida. Rajale olin planeerinud 102 kontrollpunkti ja aega nende leidmiseks oli 7 tundi, millest 4 tundi oli normaalaeg ja kolm viimast tundi lisaajad, mis võtsid osalejatelt uuesti punkte maha.
Võistluse staabiks oli Põhjakeskuse parkla ja hommikul oli pilt osalejatest väga kirju. Oli nii vanu kui uusi sõidukeid ja kokku oli rajale minemas 65 tiimi rohkem kui 200 osalejaga. Kell 9.45 toimus võistlejate koosolek ja peale seda said võistkonnad rajale 30 sekundilise intervalliga.
Võistluskaarte oli 7 ja need käisid külgepidi kokku.
Kaart 1 https://www.seiklusministeerium.ee/public/ajutine/070320_kaart1.pdf
Kaart 2 https://www.seiklusministeerium.ee/public/ajutine/070320_kaart2.pdf
Kaart 3 https://www.seiklusministeerium.ee/public/ajutine/070320_kaart3.pdf
Kaart 4 https://www.seiklusministeerium.ee/public/ajutine/070320_kaart4.pdf
Kaart 5 https://www.seiklusministeerium.ee/public/ajutine/070320_kaart5.pdf
Kaart 6 https://www.seiklusministeerium.ee/public/ajutine/070320_kaart6.pdf
Kaart 7 https://www.seiklusministeerium.ee/public/ajutine/070320_kaart7.pdf
Lisaks oli rajal kaks lisaülesannet, mille sooritame võis tiimile anda juurde 50 punkti. Üks ülesanne oli teha mahajäetud kohtadest oma tiimist 3 pilti ja teine ülesannet oli korjata taarat ning hankida taaratsekk võimalikult suurele summale. Fotod andsid kokku 30 punkti ja iga ära antud pudel andis tiimile juurde 1 punkti. Taarat andis ära 9 võistkonda ja fotosid tegi 28 tiimi. Tehtud fotodega saab tutvuda ürituse Facebooki eventi lehel
Võistlejad sõitsid kolmes võistlusklassis. Youngtimer klassis läks rajale 24 tiimi, Oldtimer klassis 18 tiimi ja Vabas klassis 21 tiimi. Kuna rada viis osalejad Rakverest eemale Narva poole, siis võistluse lõpus oli nii mõnelgi tiimil probleeme kontrollaega jõudmisega. Kokku ületas kontrollaaja 11 tiimi ja lisaks katkestasid võistluse erinevate probleemide tõttu 6 võistkonda.
Võistluskaartidele oli sattunud ka kolm apsakat. Punkt nr 17 oli kogemata vale teeristi peale, punkt 28 oli vale värava küljes ja punkt 29 oli vale infotahvli juures. Vabandan kõigi osalejate eest tekkinud apsakate pärast. Osalejatele valmistas probleeme ka punkt nr 73, kus küsisin infoviidalt kilomeetreid Narva. Infoviit jäi ühe söögikoha nurga taha ja paljud ei pannud seda tähele. Punkt ise oli selline:
Rebimine esikoha nimel kõigis klassides oli väga tihe ja lõpuks olid esikolmikud sellised:
Võistluse esikolmikud:
🚗 Youngtimer klass.
🥇 1. MulGid 282 punkti
🥈 2. Squad 281 punkti
🥉 3. Saabi Sergeid 254 punkti
🚗 Oldtimer klass
🥇1. Maailmarekord 259 punkti
🥈2. Audi Power 218 punkti
🥉3. Tigu Siirupis 203 punkti
🚗 Vaba klass
🥇1. Quercus 256 punkti
🥈2. Libekala 250 punkti
🥉3. Laagri 213 punkti
Kuidas kellelgi läks saab vaadata siit: https://nutilogi.ee/ao/454
Võistkondade teekondi näeb siit: https://nutilogi.ee/ev/454
Kohapeal loosisime välja ka toetajate poolt välja pandud auhindu ja tänud selle eest Rakvere Lihakombinaat, Põhjakeskus ja L-ilustudio. Kohapeal jäid välja jagamata L-ilustudio 3×20 kinkekaardid. Need võitsid loosiga võistkonnad: Jals, Uhtna Seiklejad ja võistkond Milvu&Helmu Racing. Palju õnne!
Küsimuste või ideede korral kirjuta: Joonas@seiklusministeerium.ee
Kui tegid rajal pilte, siis jaga neid julgelt!
Aitäh kõigile osalejatele ja uute seiklusteni!